بازی اندروید

بازی اندروید

شنبه 9 آذر 1392
11:26
ماهان

 

 

Asphalt 8 Airborne

دانلود جدیدترین نسخه بازی اسفالت ۸ برای اندروید

بعد مدت ها انتظار بالاخره نسخه جدید بازی Asphalt 8: Airborne  که از برترین بازی های اندروید و توسط شرکت معروف و معتبر گیم لافت منتشر شد. این بازی که از پرطرفدارترین بازی و در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. بازی مذکور شما را به یک سری مسابقات ماشین سواری واقعی و هیجان انگیز که می توانید شاهکارهای جالب و هیجانی را در ان داشته باشید دعوت می کند. در این بازی اندروید فیزیک واقعی صدای موتور ماشین ها و جلوه های صوتی ان هیجان بازی را دو چندان کرده است.

از ویژگی های اصلی این بازی اندروید:

گرافیک HD خیره کننده با محیطی کامل واقعی

گیم پلی اعتیاداور با افکت ها و جلوه های صوتی مهیج

انجام بازی به صورت انلاین و چند نفره

جدول رده بندی نتایج مسابقات و مقایسه رکوردها

امکان بازی در ۹ مکان متفاوت مانند ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا و…

صدای فیزیکی و واقعی موتور ماشین ها

تجربه مسابقه ای واقعی و هیجان انگیز با ۸ بازیکن

انجام بازی در ۸ فصل با ۱۸۰ رویداد حرفه ای

وجود ۴۸ ماشین از بهترین تولیدکنندگان دنیا مانند لامبورگینی وننو، بوگاتی ویرون، فراری FXX و…


بازی برای اندورید  Real Racing 3

 

Real Racing 3

دانلود نسخه جدید بازی مسابقات واقعی اتومبیل رانی

یکی از برترین های اندروید که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و از پر طرفدارترین بازی های مسابقه ای اندروید به حساب می اید بازی Real Racing 3 می باشد. در این بازی شما یک مسابقه ای اتومبیل رانی واقعی را تجربه می کنید. بازی فوق از بهترین و غنی ترین بازی های اتومبیل رانی می باشد که توسط شرکت پر اوازه EA طراحی شده است. که شما را با دنیایی متفاوتی از مسابقات اتومبیل رانی و نیز امکانات بهتر برای اجرای مسابقه مانند شخصی سازی اتومبیل خود،کنترل فرمان و ترمز ماششن مسابقه ای و … اشنا می کند.

از ویژگی های اصلی این بازی اندروید:

گرافیک HD خیره کننده با محیطی واقعی و شگفت انگیز

شرکت کردن در تیم های دیگر برای به دست اوردن جوایز بیشتر

امکان شخصی سازی خودرو خود و کنترل ان

امکان مسابقه با افراد دیگر و رقابت برای بهترین رتبه

مسیرهای واقعی و رسمی مسابقات  اتومبیل رانی جهان

اجرا مسابقات با شخصیت های واقعی در هر زمان و مکان به صورت انلاین

استفاده از موتور قدرتمند MintTM 3

وجود ۵۰ خودرو مختلف از شرکت های پورشه، لامبورگینی، بوگاتی، آئودی و…

در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.

بازی برای اندورید   Garfield Kart

 

Garfield Kart

دانلود بازی ماشین سواری گارفیلد برای اندروید

در این پست قصد داریم یکی از بازی های زیبا و سرگرم کننده اندروید را که طرفداران زیادی هم دارد برای شما معرفی کنیم بازی Garfield Kart که  در سبک ریسینگ می باشد  سازگاری خوبی با تبلت ها و گوشی های اندرویدی شما دارد. در این بازی اندروید که از کارتون گارفیلد الهام گرفته است چندین شخصیت مختلف مانند گارفیلد، گربه بازیگوش و جان صاحب گربه و یا Nermal وجود دارد که شما به دلخواه می توانید یکی از ان ها را برای خود انتخاب کنید. شما می توانید این بازی را به صورت انلاین با دوستان خود انجام داده و امتیازات را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک به اشتراک بگذارید. در این بازی از مسیرهای مانند: اسکله، داخل شهر، سوپرمارکت ها و… دیدن می کنید. سوار بر ماشین خود به مسابقه بپردازید و مهارت های خود را افزایش دهید در طول بازی شکلات ها گارفیل را به عنوان امتیاز حجمع اوری کنید. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.

بازی برای اندورید   Draw Race 2

 

draw-race-2

دانلود بازی مسابقات رانندگی برای اندروید

بازی Draw Race 2 بسیار بازی جذاب و جالبی است که در سبک ریسینگ ارائه شده است. این بازی را که می توان جزء بازی های برتر اندروید دانست، توصیه می کنیم که هرگز آن را از دست ندهید. بازی فوق دارای بیش از ۱۸۰ مرحله در جاده های متفاوت و پر پیچ و خمی است که گذشتن از تمامی آن ها به مهارت شما در رانندگی بستگی دارد. در این بازی شما با استفاده از ماشین های شیک و پر قدرت خود در جاده هایی که پر از یخ و جاده های خاکی و پر پیچ و خم و … در این مسابقات به نام رالی شرکت کنید. در این بازی شما با استفاده از گوشی خود و لمس مسیر حرکت ماشین خود و کشیدن مسیر مورد نظر خود در تمام طول جاده قادر هستید اتوموبیل خود را حرکت دهید. هم اکنون می توانید در ادامه این مطلب در سایت وطن آندروید بازی فوق را با لینک مستقیم دریافت کنید.

بازی برای اندورید   RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing


RE-VOLT-2--Best-RC-3D-Racing

دانلود بازی ماشین سواری رقابتی برای اندروید

در بازی اتوموبیل رانی ای که حال برای شما کاربران در سایت آماده کرده ایم با نام  RE-VOLT 2 : Best RC 3D Racing می باشد که از بازی های رقابتی است و بسیار جالب و جذاب می باشد و به شما پیشنهاد می دهم که هرگز این بازی جدید و مهیج را از دست ندهید! شما در این بازی این امکان را دارید که با سلیقه خود یک اتوموبیل شیک و قدرتمند انتخاب کنید و اتوموبیل منتخب خود را با استفاده از امکانات بازی، منحصر به فرد کنید تا بتوانید در رقابتی که در پیش دارید پیروز میدان مسابقات شوید و میتوانید با سایر بازیکنان در سراسر دنیا رقابت کنید. همچنین لازم به ذکر است که بازی فوق به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی می کند.

ویژگی های اصلی این بازی:

قابلیت پشتیبانی از تبلت ها

مسابقه دادن با دوستان خود

امکان سفارشی سازی ماشین ها

 

 

بازی برای اندورید  Mission Of Crisis

 

 mission-of-crisis

دانلود بازی نبرد در میدان جنگ برای اندروید

آیا شما هم به بازی های مبارزه ای علاقه مندید! پس به شما بازی Mission Of Crisis را پیشنهاد می دهیم. این بازی در سبک اکشن و استراتژی است. بازی فوق دارای نقشه ای است که برای نشان دادن مسیرهای حمله دشمن به قلمرو شماست. این بازی دارای هدایت و کنترل بسیار روان و آسان بوده و به راحتی با لمس صفحه نمایشگرتان می توانید بازی کنید. با آموزش مهارت های خاص و تاکتیک های ویژه خود را برای نبردی سخت در میدان جنگ آماده کنید.  در این ورژن از بازی با تجهیزات جنگی جدیدی که به تازگی افزوده شده است با اضافه کردن امتیازهایتان در بازی، آن ها را به دست خواهید آورد. این بازی دارای نمای سه بعدی و دیدی واقع گرایانه می باشد. در بازی فوق که برای اندروید منتشر شده است. حال می توانید بازی فوق را در ادامه این مطلب در سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

بازی برای اندورید Iron Fist Boxing


iron-fist-boxing

دانلود بازی مسابقات مشت زنی برای اندروید

در بازی ای که امروز برایتان در سایت قرار داده ایم شما به مسابقات مشت زنی دعوت شده اید. در بازی فوق شما با قوی ترین مشت زنان جهان مسابقه می دهید. شما بتوانید با تمرین هایی که انجام می دهید مثل ضربه به کیسه بوکس های شنی، تمرین برای ساخت عضلات و… بر حریفان خود غلبه کنید. در این مسابقات شما حداقل با ۳۲ رقیب خود مبارزه می کنید و با استفاده از این تمرین ها تکنیک های بوکس و رزمی را یاد می گیرید. این بازی چند حالت برای انتخاب نوع مبارزه در اختیار شما قرار می دهد مثل : حالت داستانی، مبارزه، جنگی، رقابتی و… . بازی فوق دارای نمای سه بعدی واقع گرایانه برای اندروید می باشد. همه ی این ها در بازی Iron Fist Boxing است. هم اکنون می توانید در ادامه این مطلب در سایت وطن آندروید بازی فوق را با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 

بازی برای اندورید Crazy Moto X


 Crazy-Moto-X

دانلود بازی موتور سواری برای اندروید

این بار با یک بازی موتور در خدمت شما هستیم که از بازی های بسیار پرطرفدار اندروید می باشد. بازی Crazy Moto X را می توانید با دوستانتان بازی کنید. بازی فوق کنترلش بسیار روان بوده، طوری که تنها با لمس کردن صفحه گوشی خود می توانید سرعت موتور خود را کنترل کنید و در هرجایی که لازم بود ترمز کنید. در بازی فوق که مدتی است برای اندروید منتشر شده است هرچقدر امتیازتتان بالاتر رود قادر هستید موتور خود را ارتقا دهید. بازی فوق دارای گیم پلی بسیار روان و زیبا است که این بازی را می توانید در ادامه این مطلب در سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

  بازی برای اندورید  Stick Stunt Biker 2                                
 

 Stick Stunt Biker 2

دانلود بازی موتور سواری برای اندروید

ایا دوست دارید یک موتور سواری حرفه ا ی را تجربه کنید؟ در این بازی شما باید از بین چندین نوع موتور یکی را برای خود انتخاب کرده و به بازی بپردازید. در این بازی که از ۶۰ مرحله جذاب و چالش برانگیز برخوردار می باشد باید در طول مسیر موانعی که قرار دارد را بدون برخورد پشت سر بگذارید شما باید این قدر حرفه ای باشید که از دره ها پرشت کرده و ستاره های که در سر راهتان است را جمع اوری کنید در اخر نیز می توانید امتیازات خود را با دوستانتان مقایسه کنید. نام این بازی زیبا و مرحله ای را که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده Stick Stunt Biker 2  است.

 

 

 

 

 


بازی برای اندرویدBike Race Pro by T. F. Games  

Bike Race Pro by T. F. Games

دانلود بازی موتور سواری برای اندروید

در این پست با یک بازی ورزشی در خدمت  شما هستیم با نام Bike Race Pro by T. F. Games که از بازی های موتور است و بازی شباهت بسیاری به بازی های از نوع فلش دارد. با تکان دادن گوشی خود موتور را نیز حرکت دهید و برای اینکه بخواهید پدال گاز را فشار دهید باید بر روی صفحه گوشی خود کلیک کنید. می توانید در بازی فوق حرکات نمایشی انجام دهید و این امکان را نیز دارید که به صورت چند نفره بازی کنید و دارای ۹۶ مسیر متنوع و ۱۳ موتور مختلف می باشد. این بازی را برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما طراحی کرده اند که با تمامی تبلت ها سازگاری دارد. حال  می توانید این بازی را در ادامه این مطلب در سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 

 


بازی برای اندروید  Football Manager Handheld 2014


Football Manager Handheld 2014

دانلود بازی مدیریت مسابقات فوتبال برای اندروید

ایا توانایی مدیریت یک باشگاه بزرگ را دارید؟ به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی زیبا و هیجان انگیز را ر روی گوشی و تبلت خود نصب و ساعت ها سرگرم شوید. در این بازی شما می توانید مهارت های خود را برای یک مدیر خوب بسنجید. بازی Football Manager Handheld 2014  شما را به یک بازی ورزشی  با هیجانات و اتفاقات زمین بازی دعوت می کند. در این بازی اندروید شما می توانید درباره بازیکنان تیم خود، مهارت ها و تاکتیک های بازی، تعویض ها، نقل و انتقالات و …تصمیم گیری بکنید و با به کار بردن تاکتیک های حرفه ای بازیکنان تیم خود را برای مسابقات هدایت کرده و برنده از بازی مسابقات بیرون بیایید. هم اکنون در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بازی اندروید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir